عملیات اجرایی سد فینسک که در حوزه شهرستان مهدی‌شهر استان سمنان قرار دارد، در هفته دولت امسال آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با تکمیل سد فینسک برای رفع مشکل کم‌آبی شهرستان‌های مهدی‌شهر، سمنان و سرخه اقدام می‌شود.

حبیب‌الله خجسته‌پور در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی عمرانی شهرستان مهدی‌شهر افزود:  افزون بر ۶۳۰ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی و افتتاح شد که این آمار نشان می‌دهد که مسئولان استان همواره در حال خدمت به مردم هستند.

وی اظهارکرد: تکمیل بیمارستان و کتابخانه مهدی‌شهر از مطالبه‌های به‌حق مردم این دیار است و امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

خجسته‌پور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان با راه‌اندازی مراکز جامع خدمات سلامت اقدام‌های خوبی را در شهرستان مهدی‌شهر انجام داده است که با تکمیل بیمارستان، این طرح‌های بهداشتی برای افزایش رفاه و سلامتی مردم منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

شهرستان مهدی‌شهر از قطب‌های گردشگری استان سمنان و کشور است و وجود منابع گردشگری، مناطق حفاظت‌شده، راه‌اندازی مجتمع‌های بوم گردی، میهمان‌نوازی ایل سنگسری از جمله ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است.

برچسب‌ها