عملیات اجرایی سد فینسک که در حوزه شهرستان مهدی‌شهر استان سمنان قرار دارد، در هفته دولت امسال آغاز شد.

فينسك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با تکمیل سد فینسک برای رفع مشکل کم‌آبی شهرستان‌های مهدی‌شهر، سمنان و سرخه اقدام می‌شود.

حبیب‌الله خجسته‌پور در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی عمرانی شهرستان مهدی‌شهر افزود:  افزون بر ۶۳۰ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی و افتتاح شد که این آمار نشان می‌دهد که مسئولان استان همواره در حال خدمت به مردم هستند.

وی اظهارکرد: تکمیل بیمارستان و کتابخانه مهدی‌شهر از مطالبه‌های به‌حق مردم این دیار است و امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

خجسته‌پور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان با راه‌اندازی مراکز جامع خدمات سلامت اقدام‌های خوبی را در شهرستان مهدی‌شهر انجام داده است که با تکمیل بیمارستان، این طرح‌های بهداشتی برای افزایش رفاه و سلامتی مردم منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

شهرستان مهدی‌شهر از قطب‌های گردشگری استان سمنان و کشور است و وجود منابع گردشگری، مناطق حفاظت‌شده، راه‌اندازی مجتمع‌های بوم گردی، میهمان‌نوازی ایل سنگسری از جمله ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است.

کد خبر 544303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha