تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان، وضعیت منطقه به لحاظ بیماری کرونا از قرمز به زرد تغییر یافت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، صادق مهدوی‌نیا اظهار کرد: اغلب شهروندان فسایی، در چهار هفته گذشته، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و حضور نیافتن در تجمع‌ها بسیار خوب عمل کردند که نتیجه آن تغییر وضعیت این منطقه از از قرمز به زرد است.

وی با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا کاهش نیافته و حتی قدرت همه‌گیری آن ۱۰ برابر شده است، بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد.

مهدوی‌نیا افزود: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا رعایت نکردن آن، در تغییر وضعیت رنگ این بیماری اعم از نارنجی، قرمز، زرد یا بحرانی شدن آن نقش بسیار اساسی و مهم دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دست کم گرفتن بیماری، دوباره به سمت وضعیت نارنجی و قرمز پیش خواهیم رفت و بدون تردید محدودیت‌های شدید مجددا اعمال خواهد شد.