۷۸ درصد مشترکین مناطق ۶ و ۷ که تحت پوشش شرکت آبفای منطقه ۲ شهر تهران هستند الگوی مصرف که ۱۵ متر مکعب در هر ماه است را به خوبی رعایت می کنند.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: حدود ۱۷۰ هزار و ۷۱۴ مشترک در مناطق (۴،۶،۷ و ۸) تحت پوشش شرکت آبفای منطقه ۲ هستند که به گفته معاون در آمد و امور مشترکین این شرکت در ۲ منطقه مرکزی پایتخت (۶و۷) ۷۸ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می کنند.
«محمد اسماعیل محسنی نسب» در توضیح بیشتر گفت: «در منطقه ۶ حدود ۵۷۶۳ مشترک بخش خانگی و ۴۴۰۴ مشترک بخش غیر خانگی داریم که از تعداد کل ۱۰۱۶۷ مشترک ۴۰ درصد براساس نمودار الگوی مصرف آب استفاده می کنند.»
او به وضعیت مشترکین در منطقه ۷ هم اشاره کرد و گفت: «در این منطقه ۳۶۷۳۷ مشترک خانگی و ۷۲۵۹ مشترک غیرخانگی تحت پوشش داریم که ۳۸ درصد کل مشترکین الگوی مصرف را رعایت می کنند و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی این میزان را به بالای ۵۰ درصد افزایش دهیم.»
به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران در منطقه ۴ حدود ۵۰ درصد مشترکین و در منطقه ۸ هم ۳۹ درصد مشترکین الگوی مصرف را رعایت می کنند.
محسنی نسب همچنین به وضعیت بحران آب هم اشاره و عنوان کرد: «شیوع بیماری کرونا میزان مصرف آب را افزایش داده است. بنابراین برای مواجه نشدن با بحران کم آبی تقاضا می کنیم شهروندان میزان مصرف آب را مدیریت کنند و مانع هدر رفت این مایه حیات شوند.»
مشترکین شرکت آبفای منطقه دو شهر تهران برای دریافت خدمات غیرحضوری می توانند به سایت CCP.TPWW.IR مراجعه کنند.