۱۹۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در بندرعباس کشف شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس ۱۹۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ دریکی از محورهای فرعی این شهرستان کشف کردند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: راننده خودرو پس از تعقیب و گریز طولانی بارها کردن خودرو و با توجه به تاریکی هوا متواری شد که تلاش برای دستگیری این قاچاقچی ادامه دارد.