فرماندار شهرستان پردیس گفت: در سال ۹۸ مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی شهری در شهرستان پردیس پیش‌بینی شد، اما تاکنون هیچ مبلغی تخصیص نیافته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالعظیم رضایی افزود: اولویت پروژه‌های کشور و استان امسال با نگرش به پروژه‌های بازآفرینی شهری است که ما در شهرستان پردیس نیازمند اجرای این طرح هستیم.

وی سپس بیان کرد: با تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده در جلسه ستاد استانی پروژه‌هایی همانند اجرای طرح فاضلاب شهری، احداث و بازسازی مدارس فرسوده، توسعه آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و در بخش خدمات شهری اصلاح معابر، جابه‌جایی تیرهای برق و همچنین رفع موانع و مشکلات ساکنان شهرک امام خمینی(ره) در بومهن رفع و تکمیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس، استان تهران افزود: در سال جاری با تخصیص اعتبارات سال ۹۸ برخی از مشکلات شهری در اجرای پروژه‌های باز آفرینی شهرستان به سرانجام خواهد رسید.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: نقاطی در شهرستان پردیس وجود دارد که امکانات آنها کمتر از یک روستا است و تخصیص هر نوع اعتبار برای آبادانی و اشتغالزایی، نقش مؤثری در توسعه شهرستان پردیس خواهد داشت.