فرماندار شهرستان پردیس گفت: در سال ۹۸ مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی شهری در شهرستان پردیس پیش‌بینی شد، اما تاکنون هیچ مبلغی تخصیص نیافته است.

مسکن مهر - پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالعظیم رضایی افزود: اولویت پروژه‌های کشور و استان امسال با نگرش به پروژه‌های بازآفرینی شهری است که ما در شهرستان پردیس نیازمند اجرای این طرح هستیم.

وی سپس بیان کرد: با تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده در جلسه ستاد استانی پروژه‌هایی همانند اجرای طرح فاضلاب شهری، احداث و بازسازی مدارس فرسوده، توسعه آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و در بخش خدمات شهری اصلاح معابر، جابه‌جایی تیرهای برق و همچنین رفع موانع و مشکلات ساکنان شهرک امام خمینی(ره) در بومهن رفع و تکمیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس، استان تهران افزود: در سال جاری با تخصیص اعتبارات سال ۹۸ برخی از مشکلات شهری در اجرای پروژه‌های باز آفرینی شهرستان به سرانجام خواهد رسید.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: نقاطی در شهرستان پردیس وجود دارد که امکانات آنها کمتر از یک روستا است و تخصیص هر نوع اعتبار برای آبادانی و اشتغالزایی، نقش مؤثری در توسعه شهرستان پردیس خواهد داشت.

کد خبر 518115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha