۳۵ نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول روز یکشنبه ۲۴ فروردین با حضور در فرمانداری و دفتر امام جمعه دزفول خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از نیروهای شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول درمورد مشکلات این نیروها گفت: ما با قراردارد شرکتی، نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ دزفول هستیم که نسبت به پرداخت نشدن ۳ ماه حقوق اعتراض داریم.

وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: پاداش و عیدی سال ۹۸ را هنوز دریافت نکرده‌ایم و با وجود پیگیری‌های فراوان از ستاد دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول، مطالبات ما هنوز پرداخت نشده‌اند.

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول اظهار کرد: هر ماه باید پیگیر پرداخت حقوق خود باشیم. مشکلات ما مدت زیادی است که رفع نشده‌اند و باید اقدام اساسی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: نیروهای پیمانی و قراردادی مشکلی در دریافت حقوق ندارند و حقوق آنها بالاتر از نیروهای شرکتی است و همواره به موقع پرداخت می‌شود.

یکی دیگر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز بیان کرد: پیمانکار قبلی با وجود پرداخت نکردن حقوق بهمن ماه ۹۸، از اسفندماه تغییر کرد و پیمانکار جدید نیز هنوز حقوق اسفندماه ۹۸ را پرداخت نکرده است.

وی خواستار نظارت بیشتر اورژانس و دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول بر شرکت‌ها شد و ادامه داد: انتظار می‌رود شرکتی که برنده مناقصه می‌شود توان لازم برای پرداخت حقوق کارکنان را داشته باشد.

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول افزود: حداقل انتظار ما در شرایط حساس کنونی این است که حقوق ما به موقع پرداخت شود زیرا خانواده‌های ما چشم انتظارند.

وی بیان کرد: همکاران ما در سایر نقاط استان مشکلی در دریافت حقوق ندارند. نامه‌ای در مورد مشکلات نیروهای شرکتی اورژانس برای امام جمعه دزفول نوشته‌ایم و امیدواریم با پیگیری ایشان و سایر مسئولان شهرستان این مشکلات به صورت ریشه‌ای برطرف شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول نیز در این باره گفت: نیروهای شرکتی حداکثر ۲ ماه حقوق معوقه دارند که طی سه روز آینده پرداخت می‌شود.

سید محمد محمودی‌نژاد در خصوص امکان تبدیل وضعیت این نیروها بیان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از دست ما خارج است و باید از طریق وزارتخانه ابلاغ شود که شرایط خود را دارد.