معاون توسعه و منابع انسانی استاندار ایلام از انسداد ۱۱۲ راه فرعی به تفرجگاه‌های شهرستان سیروان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معروف بسطامی در بازدید از ورودی‌های شهرستان سیروان و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از انسداد ۱۱۲ راه فرعی به تفرجگاه‌های سیروان خبر داد و اظهار کرد: همچنین جمع‌آوری ۱۷۰ چادر و ۱۰ کانکس گردشگران توسط نیروی انتظامی و منابع طبیعی، اجرای طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و سپاه ناحیه سیروان، گندزدایی و ضدعفونی معابر، برقراری ایستگاه‌های تب‌سنجی در ورودی شهرستان از جمله اقدامات مجموعه مسئولان و مردم این شهرستان است.

وی در ادامه بر تداوم همکاری مردم در اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: شهرستان سیروان تا چند وقت پیش وضعیت سفید داشت، اما به خاطر رعایت نکردن توصیه‌ها امروز شاهد بالا رفتن آمار در این منطقه هستیم و این یک زنگ خطر برای جدی گرفتن بیماری کرونا است.

بسطامی در ادامه مبارزه صحیح و ریشه‌کن شدن کامل این ویروس خطرناک را مستلزم حضور و تعامل صددرصدی تمام آحاد مردم و مسئولان دانست.

وی همچنین از مردم و مسئولان خواست تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس و برگشتن به وضعیت عادی با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.