معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تکمیل پروژه گیشا با مشکل مواجه شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری بازگشایی پروژه زیرگذر گیشا برای عبور شهروندان از ۸ اسفند ماه ۹۸، گفت: در آن زمان پروژه گیشا پیشرفت ۹۱ درصدی داشت و تنها بخش اندکی از کارهای عمرانی باقی مانده بود. پیش‌بینی این بود که با توجه به فعالیت ۹ ساعته عمرانی یعنی از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد، پروژه تا ۲۹ اسفند ماه تکمیل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حین انجام کارهای عمرانی بودیم که متأسفانه بخش عمده‌ای از کارگران برای حضور در جمع خانواده‌های‌شان حتی بدون تسویه‌حساب نسبت به ترک کارگاه اقدام کرده و به شهرهای خود بازگشتند.

صبوری افزود: از این رو پروژه با پیشرفت ۹۸ درصدی اکنون در حال بهرهبرداری است اما نکته مهم این است که این دو درصد باقی مانده در اصل پروژه خللی وارد نکرده و بهره‌برداری بی‌عیب و نقص در حال انجام است.

وی در خصوص تکلیف تکمیل این پروژه، گفت: از آنجا که مقررات سختی برای بکارگیری کارگران و پایش سلامتی آنها در نظر گرفته شده است، نمی‌توان هر کارگری را بکارگیری کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مجوز بازگشت برخی از کارگرانی که به شهرستان‌های خود رفته‌اند را بگیریم و اینها را به محل کار برگردانیم.

برچسب‌ها