رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از برگزاری نخستین جشنواره مجازی موسیقی ویژه هنرجویان موسیقی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، میثم مرادی افزود: به مناسبت فرارسیدن عید سعید نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و با هدف تشویق شهروندان به ماندن در خانه و رعایت محدودیت‌های تردد به‌دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همایش مجازی موسیقی ویژه هنرجویان این رشته در دو رشته سنتی و پاپ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هنرجویان در دو دوره سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و ۲۳ الی ۳۲ سال می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ فروردین‌ماه از طریق واتساپ به شماره‌های ۰۹۱۲۵۲۸۹۵۲۳ و ۰۹۱۲۵۲۵۱۶۰۵  ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر تهران با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی اسلامشهر برگزار می‌شود افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند اجرای تصویری یک قطعه به مدّت حداکثر ۲ دقیقه را با دوربین موبایل ضبط کنند.                                                               

مرادی ادامه داد: شرکت‌کنندگان ضمن معرفی قطعه در ابتدای فیلم ارسالی از هرگونه افکت‌گذاری، تدوین و استفاده از سیستم‌های صدابرداری در فیلم خودداری کنند. ‌

وی همچنین به خودداری از ارسال قطعات مبتنی بر بداهه‌نوازی تأکید کرد و افزود: هنرجویان برگزیده در روز همایش قطعات ارسالی به جشنواره را به صورت زنده و کامل اجرا خواهند کرد. در پایان جشنواره نیز از برگزیدگان هر دوره سنی تقدیر و از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به برگزیدگان تقدیم می‌شود.