تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

فرماندار روانسر گفت: مردم این شهرستان ۱۳ بدر امسال با ماندن در خانه‌ها، برای حفظ سلامتی خود و دیگران همچون روزهای گذشته همدلی و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی‌زاده یکشنبه ۱۰ فروردین در جلسه تشدید اقدامات کنترلی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین افزود: تفرجگاه‌های روانسر استان کرمانشاه همواره مقصد مسافرینی از شهرستان‌های همجوار است، مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان از روزها پیش توسط عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مسدود شده است.

وی اظهار کرد: بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه‌های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به‌ویژه مسیرهای محدوده روستاهای شبانکاره و قوری قلعه با تلاش راهداران مسدود شده است.

فرماندار روانسر ادامه داد: تردد در محورهای کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود، در ورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و در خروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس‌راه نیز این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها اعمال خواهد شد.  

مصطفی‌زاده گفت: از هم استانی‌ها  تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در این مناطق، به‌ویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم برای ممانعت از گشت‌وگذار مردم در روز سیزده‌بدر انجام‌شده و انتظار داریم خانواده‌ها این توصیه‌ها و مقررات را رعایت کنند.

فرماندار روانسر گفت: وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ابلاغ‌شده است، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان باهدف جلوگیری از ازدحام در مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها تا اطلاع ثانوی بازدید از آن‌ها ممنوع است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.