یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

فرماندار روانسر گفت: مردم این شهرستان ۱۳ بدر امسال با ماندن در خانه‌ها، برای حفظ سلامتی خود و دیگران همچون روزهای گذشته همدلی و همکاری لازم را داشته باشند.

روز طبیعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی‌زاده یکشنبه ۱۰ فروردین در جلسه تشدید اقدامات کنترلی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین افزود: تفرجگاه‌های روانسر استان کرمانشاه همواره مقصد مسافرینی از شهرستان‌های همجوار است، مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان از روزها پیش توسط عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مسدود شده است.

وی اظهار کرد: بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه‌های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به‌ویژه مسیرهای محدوده روستاهای شبانکاره و قوری قلعه با تلاش راهداران مسدود شده است.

فرماندار روانسر ادامه داد: تردد در محورهای کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود، در ورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و در خروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس‌راه نیز این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها اعمال خواهد شد.  

مصطفی‌زاده گفت: از هم استانی‌ها  تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در این مناطق، به‌ویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم برای ممانعت از گشت‌وگذار مردم در روز سیزده‌بدر انجام‌شده و انتظار داریم خانواده‌ها این توصیه‌ها و مقررات را رعایت کنند.

فرماندار روانسر گفت: وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ابلاغ‌شده است، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان باهدف جلوگیری از ازدحام در مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها تا اطلاع ثانوی بازدید از آن‌ها ممنوع است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.  

کد خبر 496295

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha