تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی و احتمال شدت بارندگی‌ها برای فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این استان دستور آماده‌باش صادر شده‌است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد ستوده، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در نامه‌ای خطاب به فرمانداران افزود: در همین ارتباط فرمانداران و برخی مدیران اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارش شدید باران در هفته جاری تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید به استان بوشهر از اواخر روز جمعه ۸ فروردین تا دوشنبه ۱۱ فروردین آماده‌باش ۱۰۰ درصدی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اعلام کرد: فرمانداران و مدیران در حوزه‌کاری خود نسبت به آماده‌باش کامل همه تیم‌های امدادی، عملیاتی، تجهیزاتی و ماشین‌آلات طبق دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام کنند.

هواشناسی استان بوشهر برای این استان از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری احتمال باران شدید و آبگرفتگی و سیلاب پیش‌بینی کرده‌است.