مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستانی به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح ویژه بیماران کرونایی و کادر درمانی در یزد خبر داد.  

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباس ملازینلی اظهار کرد: این برنامه با هماهنگی مدیریت بیمارستان شهید صدوقی به منظور تجدید روحیه بیماران کرونایی و کادر درمانی درگیر با این ویروس انجام شده است.

او بیان کرد: استفاده از زبان هنر و به ویژه موسیقی یکی از راه‌های ایجاد شادی و نشاط در بازه زمانی کنونی است.  این گروه با اجرای موسیقی اصیل جنوبی تلاش دارد تا لحظاتی شاد برای پرستاران و بیماران از پشت پنجره‌ها بیمارستان ایجاد کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این سازمان متناسب با وظایف محوله از ابتدای همگیر شدن این ویروس یکسری خدمات فرهنگی هنری را در دستور کار خود قرار داده و سعی دارد با آموزش‌های شهروندی که یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان است در این مدت از طریق تولید محتواهای بصری و چند رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی انجام وظیفه کند.

ملازینلی تصریح کرد: تنهای راهی که در حال حاضر جوابگوی مقابله با این بیماری است قرنطینه خانگی است که قطعا این مهم از سوی شهروندان فهیم یزدی جدی گرفته می‌شود.