ورزشکار و مربی اسکیت شهرستان گنبدکاووس در ابتکاری جالب با اسکیت اقدام به ضدعفونی کردن شهر و مقابله با ویروس کرونا کرده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس از گنبدکاووس، پایه و اساس ورزش در دنیا تلاش برای صلح، دوستی، همدلی و توسعه اخلاق اجتماعی در دنیا در کنار ثمرات مبتنی بر سلامت جسم و روح بود و هست و اصولا ورزش در همه جای دنیا از جمله کشورمان همواره بستری برای تقویت و توسعه اخلاق و تعاملات اجتماعی مبتنی بر خواست و حرکت بدنه مردم بوده است.

امروز ایران اسلامی در کنار بسیاری از کشورهای دنیا تحت تاثیر چالشی به نام «کرونا» قرار گرفته و طبیعتا ورزش نیز در این کشورها متاثر از این بیماری با چالش‌هایی رو به رو شده و در روزهای اخیر آنچه از ورزش و کرونا می‌شنویم تعطیلی و لغو مسابقات و برنامه‌های ورزشی است. اما آنچه توانسته از تعامل ورزش و کرونا صحنه‌های دل‌نواز و التیام دهنده‌ای را به نمایش بگذارد حضور ورزشکاران و ورزش دوستان در میدان مبارزه با کروناست که نشان می‌دهد ورزشکاران در کنار تقویت جسمی خود اندیشه و باورشان را برای اعتلای کشور، کمک به مردم و رفع چالش‌های میهن اسلامی‌شان بارور کرده‌اند.

به همین منظور «اسماعیل دلداده مهربان» جوان ورزشکار گنبدی که بارها در رشته‌های مختلف از جمله اسکیت در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دستیابی رتبه‌های متعدد شده و هم اکنون به عنوان مدرس، مربی و داور رسمی فدراسیون اسکیت کشور و دبیر هیئت اسکیت استان گلستان فعالیت می‌کند در اقدامی جالب و ابتکاری نسبت به ضدعفونی کردن شهر گنبدکاووس با مواد شوینده و ضدعفونی کننده به وسیله اسکیت و در حال حرکت با این وسیله ورزشی اقدام کرده است.

بدون تردید حضور ورزشکاران و جوانان در این مسیر پرافتخار و ایثارگرانه می‌تواند الگویی برای همه اقشار جامعه باشد همان‌طور که امروز شهرستان گنبدکاووس با حضور هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها، کانون‌های فرهنگی، مجموعه‌های مردمی، گروه‌های هنری و سیاسی برای مبارزه با کرونا به نمونه‌ای برای کشور تبدیل شده است.