جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تشکیل اکیپ‌های نامحسوس برای شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی در مورد احتکار لوازم بهداشتی با هیچ شخص و نهادی مماشات ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار ایوب سلیمانی در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: پلیس امنیت اقتصادی تمام ظرفیت‌های خود را در مبارزه با احتکار، گران‌فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی بسیج کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان‌های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان کشف شده است.

سردار سلیمانی همچنین از رصد فضای مجازی و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می کنند، خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه‌ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به تمام رده‌های انتظامی سراسر کشور ابلاغ شد.

برچسب‌ها