جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تشکیل اکیپ‌های نامحسوس برای شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی در مورد احتکار لوازم بهداشتی با هیچ شخص و نهادی مماشات ندارد.

احتکار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار ایوب سلیمانی در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: پلیس امنیت اقتصادی تمام ظرفیت‌های خود را در مبارزه با احتکار، گران‌فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی بسیج کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با احتکار لوازم بهداشتی چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان‌های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان کشف شده است.

سردار سلیمانی همچنین از رصد فضای مجازی و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می کنند، خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه‌ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به تمام رده‌های انتظامی سراسر کشور ابلاغ شد.

کد خبر 491216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha