رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس را اعلام کرد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید صالح پور ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس را تشریح  کرد.

وی گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن برگزار و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان افزود: باهدف تسهیل در رفت وآمد و باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت ۲۴ دوشنبه  ۲۱ بهمن ممنوعیت توقف در طول بلوار ساحلی حدفاصل خیابان خورشیلات تا تقاطع خیابان بهادر جنوبی اجرا و از ساعت ۵ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن ممنوعیت تردد در مسیر مذکور اجرا می‌شود.  

سرهنگ صالح پور مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی دانست.

وی اظهار کرد: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید با همکاری بیش‌ از پیش با نیروی انتظامی و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از همکاری شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه موتوری و خودرویی با پلیس در اجرای منظم و باشکوه این‌گونه مراسم قدردانی کرد.

سرهنگ صالح پور بیان کرد: با توجه به این‌که هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین‌شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شود.