عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به فضاسازی‌های برخی جریانات و ایجاد تجمعات توسط آنها در کشور گفت: در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی به نام مسافران این هواپیما اما با هدفی دیگر شاهد تجمع برخی افراد بودیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، احمد سالک افزود: این تعداد اندکی که به بهانه‌های مختلف و با اهداف سیاسی خاص دست به تجمعات می‌زنند، ملت ایران نیستند بلکه اینها لیدرهای آموزش‌دیده استکبار جهانی‌اند که شکست‌های متعددی را از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران متحمل شده‌اند و امریکا به دنبال این است که از این لیدرها استفاده کند و یک اغتشاش داخلی در ایران ایجاد کند و به خیال خود براندازی نظام را رقم بزند.

وی افزود: اینها یک عده افراد معدود هستند که نظام جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌کند و مردم ما صف‌شان از این مزدوران جداست. ملت ایران همان‌هایی هستند که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمانش حضور میلیونی داشتند و یا در نماز جمعه تهران شرکت کردند، مردم ایران همان کسانی هستند که در نقاط مختلف این کشور پای سپاه و پای انقلاب ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: اگر این تعداد معدود قابل هدایت باشند، نظام آنها را هدایت کند و اگر قابل هدایت هم نیستند و طبق ضوابط قانونی باید با آنها برخورد شود، نمی‌شود اجازه داد که امنیت مردم یا وحدت مردم توسط چند نفر دچار خدشه و آسیب شود.