فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۸ نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه که از طریق فضای مجازی مردم را به اغتشاش و آشوب در شهریار و اسلامشهر دعوت کرده‌بودند؛ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی از دستگیری ۸ نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه در غرب استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این افراد از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر می‌کردند.

خانچرلی  گفت: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار کرده‌اند، مأموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق شدند ۸ نفر را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاه شأن دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: این افراد با سو استفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به‌ویژه یک گروه تلگرامی با ۳۰۰ نفر عضو و اینستاگرام جهت تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می‌کردند.

وی افزود: دستگیرشدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.