حمیدرضا بوجاریان / همشهری آنلاین: در عملیات مشترک دادستانی، نیروی انتظامی، شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان طرح بهسازی دره فرحزاد و تخریب سازه‌های غیرقانونی ساخته شده در این محدوده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح بهسازی و ارتقای امنیت در محدوده دره فرحزاد از مدت‌ها قبل در دستور کار نیروی انتظامی بوده است، گفت: طرح پاکسازی معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر که در دره فرحزاد حضور چشمگیری داشته‌اند در روزهای گذشته به شکل گسترده‌ای انجام شده است.

سردار ظهیری افزود: با دستگیری و انتقال موادفروشان و معتادان متجاهر به مراکز تعیین‌شده، با اقدامات هماهنگ میان دستگاه‌های مسئول، طرح بهسازی و ساخت راه در محدوده دره فرحزاد آغاز شده است. با ساخت راه که در فاز اول ۱۵۰۰ متر طول دارد، امکان تردد بهتر شهروندان ساکن در این محدوده فراهم و دسترسی ماموران انتظامی برای سرکشی از این محدوده و تأمین امنیت بهتر از قبل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده است با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلفف زمینه برای ارتقای کیفیت زندگی مردم در این محدوده فراهم شود، اظهار داشت: در سال‌های گذشته برخی افراد، با انجام ساخت‌وسازهای غیرقانونی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بودند که با دستور مقامات قضایی نسبت به تخریب ۹ سازه از سازه‌های غیرقانونی احداث شده، اقدام شد. با این اقدام، طرح ساخت بوستان در دره فرحزاد پیش‌بینی شده است که بزودی این طرح از سوی دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود.