یک رمال در استان هرمزگان با فریب شهروندان و رمالی در فضای مجازی، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد که با تلاش‌های پلیس استان شناسایی و دستگیر شده است. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: متهم به هویت (ع- ی) با تشکیل دو سایت رمالی در فضای مجازی و جعل مدارک شناسایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است. 

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار داشت: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد متهم تمام وجوه کلاهبرداری شده را در صرافی‌های یکی از استان‌های مرکزی کشور به ارز و سکه تبدیل کرده است. 

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری هرمزگان سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات بیشتر، محل اختفاء متهم را در شهرستان کرمان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه وی اعزام و نامبرده را دستگیر کردند. 

سرهنگ کرمی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۸۸ سکه بهار آزادی، یک قطعه شمش طلای آب شده، ۵۳۰۰ دلار وجه نقد، چندین کارت ملی و شناسنامه جعلی و برخی اقلام دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ فقره شکایت از سایر استان‌ها با این شگرد گزارش شده و متهم تا به این لحظه به کلاهبرداری مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرده که اقدامات پلیسی جهت کشف سایر پرونده‌های مشابه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.