مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «محله من» با موضوع معرفی فضاهای بی دفاع شهری در ناحیه ۲ منطقه ۱۰ تا پایان دی ماه تمدید شد.

همشهری آنلاین - بهاره خسروی - خبرنگار : مسابقه عکاسی محله من با هدف کاهش آسیب­ های اجتماعی و مناسب­ سازی فضاهای بی­ دفاع شهری با استفاده از ایده و نظرات شهروندان از سوی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ قطعه دهم پایتخت برگزار می شود. کارشناس اجتماعی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ با اعلام این خبر گفت: «اهالی ساکن در محدوده ناحیه ۲ م ی­توانند هر معضل یا مشکلی در بخش ­های فرهنگی، اجتماعی محله اشان را که برای آنها حس ناخوش آیند یا خطر آفرین ایجاد می ­کند و همچنین موجب عدم تعلق‌خاطر به محله زندگی­اشان‌ می‌شود را در قاب دوربین ثبت و به دفتر دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.»

به گفته «مریم رفیعی ­اشراف» اهالی ساکن در مجاورت فضاهای بی دفاع شهری کمک زیادی به کارشناسان شهری و اجتماعی برای تبدیل کردن این فضاها به فرصتی مناسب و قابل استفاده می کند. او در ادامه با اشاره به جوایز نقدی مسابقه محله من، گفت: «پس از برپایی نمایشگاه عکس از آثار ارسال شده، به نفر اول مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، نفردوم مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و نفرسوم مبلغ ۵۰ هزار تومان کارت هدیه تعلق می‌گیرد. »

کارشناس اجتماعی دفتر توسعه محلی ناحیه ۲ ازعلاقه­مندان به شرکت در این مسابقه دعوت کرد آثارشان را به دفتر دبیرخانه مسابقه محله من واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان جیحون و کارون، پلاک ۱۰۹۰، طبقه اول، واحد یک ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات چگونگی ارسال عکس‌ها می‌توانند با شماره ۶۵۸۲۱۰۵۳ تماس بگیرند.