دومین برنامه «پچ پچ با کتاب» در کتابخانه شهید «قدیریان» خانه فرهنگ حر، به معرفی و نقد کتاب طنز «مگیل» ویژه نوجوانان با حضور نویسنده این اثر می پردازد.

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری ­نیا: به گزارش همشهری محله، مگیل، عنوان کتاب طنزی است که قصه ­اش به دوران دفاع مقدس بر می­ گردد. این کتاب با حضور «محسن مطلق»، نویسنده اثر و «پروین پناهی» کارشناس و مجری برنامه و با حضور مخاطبان نوجوان، در روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر در حضور علاقه­مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و از سوی حاضران نقد و بررسی می­ شود.

محسن مطلق، دارای آثار متعددی از جمله زنده باد کمیل، محفل یادها، برد ایمان، سفرنامه جنگ، نگاه شیشه ای، مهاجر کوچک، یادگار، آنجا که من بودم، قصه­ های شهر جنگ، نگهبان کوچک، تنها درخت است که بیشتر مجموعه داستان­ های حوزه دفاع مقدس را شامل می­ شود.

مگیل نیز از جمله آثار دفاع مقدس محسن مطلق است، قصه این کتاب درباره قاطری است که هم­سفر رزمنده مجروحی می­ شود که نه می­ شنود و نه می­ تواند حرف بزند و مجبور است به این قاطر اعتماد کند و به دنبال او راه بیفتد، ماجراهایی که طی این داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می­آید، داستان را خواندنی و جذاب می کند، علاقه مندان می­توانند برای شرکت در این برنامه، روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۶ به خانه فرهنگ حر (کتابخانه شهید قدیریان) مراجعه کنند.