رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از شماره‌گذاری وسایل نقلیه کشاورزی این استان خبر داد و گفت: دارندگان این وسایل برای پلاک‌گذاری به ادارات جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح پلاک گذاری وسائل نقلیه کشاورزی، دارندگان وسائل نقلیه کشاورزی مانند تراکتور و کمباین و ... که فاقد پلاک هستند با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی محل سکونت خود جهت پلاک وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح پلاک گذاری وسائل کشاورزی، نظم و انضباط بخشی ترافیکی، امنیت عبور و مرور، پوشش بیمه ای وسایل کشاورزی، کارت سوخت، سند دار کردن وسایل کشاورزی، جلوگیری از سرقت و کشف سرقت های احتمالی و دسترسی به مالکان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان افزود: دارندگان وسایل کشاورزی با در دست داشتن سند کارخانه یا دفترچه مالکیت وسیله کشاورزی و مدارک هویتی مالک، بیمه نامه، هماهنگی با اداره جهاد کشاورزی محل خود در زمان تعیین شده به همراه مدارک مورد نیاز حضور داشته تا کارشناسان راهور از وسیله آنان  بازدید و مراحل شماره گذاری انجام شود.

سرهنگ چغلوند گفت: اگر وسیله نقلیه کشاورزی پلاک گذاری نشود کارت سوخت برای این وسایل صادر نمی شود.