بوروسیا مونشن‌گلاباخ،‌ صدرنشین بوندس‌لیگا در هفته ۱۲ شکستی تلخ را مقابل اونیون برلین تجربه کرد. بایرن مونیخ با پیروزی ۴ بر صفر در خانه دوسلدورف سه امتیاز به دست آورد. شالکه و ولفسبورگ از جمله تیم‌های موفق این هفته بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، پیکارهای هفته ۱۲ شامگاه جمعه (۲۲ نوامبر/ اول آذر) با مصاف بورسیا دورتموند و پادربورن آغاز شد. این دیدار پرگل در حضور ۸۰ هزار تماشاگر انجام گرفت و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. دورتموند به ویژه در نیمه اول چهره ضعیفی از خود نشان داد و ۳ گل خورد. تیم میزبان اما در نیمه دوم توانست نیمه اول را جبران کند و سه بار دروازه پادربورن را باز کند. رویس در واپسین لحظات بازی گل تساوی را به ثمر رساند.

  • فورتونا دوسلدورف صفر - بایرن مونیخ ۴

سیر موفقیت‌ بایرن مونیخ ادامه دارد. بایرن بعد از ظهر شنبه میزبان فورتونا دوسلدورف بود و در این دیدار توانست اقتدار خود را به نمایش بگذارد. بایرن مونیخ از هر لحاظ بر میزبان خود برتری داشت و در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کرد. این سه گل را پاوار (دقیقه ۱۱)،‌ تولیسو (دقیقه ۲۷)‌ و گنابری (دقیقه ۳۴) به ثمر رساندند. فیلیپ کوتینیو در دقیقه ۷۰ آخرین گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا تیمش میدان را با پیروزی ۴ بر صفر ترک کند.

  • اونیون برلین صبور۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

بوروسیا مونشن‌گلادباخ، صدرنشین بوندس‌لیگا این هفته مهمان اونیون برلین بود. سرخ‌پوش‌های برلین توانستند این دیدار را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان ببرند و سه امتیاز مهم کسب کنند. پایتخت‌نشین‌های اونیون برلین در این مصاف انسجام درخور توجهی از خود نشان دادند و مانع از آن شدند که مونشن‌گلادباخ موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. مونشن‌گلادباخ اکنون تنها یک امتیاز با رده دوم فاصله دارد.

  • وردر برمن یک - شالکه ۲

یکی از برندگان رقابت‌های هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شالکه بود که با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود،‌ وردر برمن گذشت. شالکه اگرچه در مجموع حملات کمتری بر دروازه برمن داشت، اما در استفاده از موقعیت‌های خود کارایی بیشتری نشان داد و توانست با این موفقیت جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کند.

  • بایر لورکوزن یک - فرایبورگ یک

یکی از دیدارهای هفته دواردهم مصاف تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ بود. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بایر لورکوزن اگر چه تیم برتر میدان بود، اما در استفاده از فرصت‌های خود بسیار ضعیف عمل کرد و اگر هوشیاری بیشتری به خرج می‌داد می‌توانست مهمانش را با چند گل شکست دهد.

  • آینتراخت فرانکفورت صفر - ولفسبورگ ۲

ولفسبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان این هفته به ثبت رساند. این تیم توانست با نمایشی درخور توجه با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود،‌ آینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و با سه امتیاز به خانه برگردد. جالب توجه آن که ولفسبورگ در نیمه دوم این دیدار با یک یار کمتر در میدان حضور داشت.

  • دیدارهای باقیمانده

رقابت‌های هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن آگسبورگ میزبان هرتا برلین خواهد بود و هوفن‌هایم نیز در خانه خود به مصاف ماینتس خواهد رفت.