مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانواری که در استان هرمزگان فاقد مسکن هستند دو هزار و ۳۰۰ خانوار در شرایط حاد قرار دارند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا اللهیاری در آئین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکونی به ایتام و نیازمندان و آغاز ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ایتام و نیازمندان تامین مسکن نیازمندان را یک خدمت ماندگار دانست و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به کمک خیرین بخشی از مشکلات خانواده‌های ایاتان و نیازمند حل شود.

وی با ذکر این نکته که که از سال ۹۵ تا کنون چهار هزار و ۳۳ واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان هرمزگان احداث شده است، عنوان کرد: بیش از شش هزار مورد خدمات مسکن در قالب تعمیرات و دیگر بخش‌ها به افراد تحت پوشش ارائه شده است.اللهیاری ابراز داشت: از ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانواری که در استان هرمزگان فاقد مسکن هستند دو هزار و ۳۰۰ خانوار در شرایط حاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان عمده مشکلات تامین مسکن را مربوط به شهرها بزرگ مانند بندرعباس برشمرد و تصریح کرد: در شهرهای بزرگ که تامین زمین دشوار است با مشکلاتی روبرو هستیم اما در روستاها با همکاری و همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت خیرین توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم و در ادامه مشکلات مسکن دو هزار و ۳۰۰ خانواری که در شرایط حاد قرار دارند را حل کنیم.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ع) در سه سال گذشته حدود هفت میلیارد تومان را برای تامین مسکن ایتام و نیازمندان هزینه کرده است.اللهیاری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که مشکل مسکن ایتام و نیازمندان در روستاها را در پایان سال به صفر برسانیم.