تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز با بیان این‌که شعار هفته ناجای امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» است، برنامه‌های این هفته فرماندهی نیروی انتظامی البرز را تشریح کرد.

به گزارش همشهری سرهنگ «محمدرضا خسروی» گفت: هفته ناجا از پنجشنبه ۱۱ مهرماه با عطرافشانی مزار شهدا آغاز شد و در روز ۱۷ مهر به پایان خواهد رسید. وی با اشاره به عناوینی که برای روزشمار این هفته درنظر گرفته شده، افزود: روز پنجشنبه به عنوان «پلیس: بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت طلبی»، روز جمعه با عنوان «پلیس: جامعه ایمان، ارزش‌مداری، رافت و مهربانی»، روز شنبه با عنوان «پلیس: رفتار حکیمانه، خدمت‌گزاری، امانتداری» و روز یکشنبه با عنوان «پلیس: قانون‌گرایی، مسئولیت‌پذیری، انضباط اجتماعی» نام‌گذاری شده است.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز با بیان این‌که در هر کدام از این روزها برنامه‌هایی متناسب با عنوان یادشده در نقاط و مراکز مختلف استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: روز دوشنبه نیز با عنوان «پلیس: دانش بنیانی، حرفه‌ای‌گرایی، روزآمدی»، روز سه‌شنبه با عنوان «پلیس: آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی، آرامش عمومی» و روز چهارشنبه و روز پایانی این هفته نیز با عنوان «پلیس: مرزبانی، امنیت پایدار، اقتدار مرزی» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها