همشهری آنلاین: مهدی انصاری در روز سوم مسابقات شنای بین‌المللی مالزی در ماده ۵۰ متر پروانه دوم شد و یاوری در ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، روز سوم مسابقات بین‌المللی شنای مالزی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای اولین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی صبح روز شنبه (7 اردیبهشت) به میزبانی شهر کوالالامپور پیگیری شد.

در مسابقات این روز مهدی انصاری و مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه و علیرضا یاوری در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند.

انصاری در ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۵:۰۵ در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شد. افقری در همین ماده با زمان ۲۵:۵۶ به کار خود پایان داد. علیرضا یاوری نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد با زمان ۱:۵۹٫۶۹ چهارم و راهی فینال شد.

در فینال ماده ۵۰ متر پروانه مهدی انصاری با زمان ۲۴٫۹۱ در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا یاوری ۲۰۰ متر آزاد را در زمان ۱:۵۷٫۳۹ شنا کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

این رقابت‌ها با حضور مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، علیرضا یاوری و مهرشاد افقری از ایران تا نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.