همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش‌بینی بارش باران و برف در غالب مناطق کشور تا فردا، ۱۸ دی، از ورود سامانه بارشی جدید از غرب خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش‌بینی بارش باران و برف در غالب مناطق کشور تا فردا، ۱۸ دی، از ورود سامانه بارشی جدید از غرب خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: فردا (۱۸ دی) برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌ و بختیاری بارش باران و برف و برای غرب فارس، شرق خوزستان و برخی مناطق شمالی بوشهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه گفت: پس‌فردا (۱۹ دی) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی بارش باران و برف، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده پیش‌بینی و اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۱۸ و ۱۹ دی) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای پایتخت طی دو روز آینده به ترتیب ۹ و صفر درجه سانتیگراد و ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.