همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه شش در نشست کاری با شهرداران نواحی منطقه خواستار توجه ویژه به موضوع اوقات فراغت شهروندان شد و گفت: زمین‌های خالی و فضاهای بی‌دفاع شهری در سطح منطقه باید شناسایی شده و به پاتوق فرهنگی برای شهروندان تبدیل شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمد رضا دهداری‌پور با اشاره به مرکزی بودن منطقه و تردد بالا و میلیونی شهروندان تصریح کرد: بدون صرف هزینه‌های هنگفت و با محور محله‌ها می‌توان برنامه‌های خوبی را برای شهروندان تدارک دید.

شهردار منطقه شش همچنین خواستار استفاده از ظرفیت‌های بلوار کشاورز برای برگزاری برنامه‌های شاد و تفریحی شد و گفت: براي غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان می‌توان کارهای نو و جدیدی را مد نظر قرار داد.

او با اشاره به وجود پارک‌های بزرگی همچون ساعی، لاله و ایرانشهر در منطقه ادامه داد: از ظرفیت تمامی پارک‌ها و سرای محله‌ها نیز باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان بهره برد.

شهردار منطقه شش با بیان این‌که افزایش نشاط اجتماعی منجر به بهبود زندگی شهروندان در تمام زمینه‌ها می‌شود، گفت: شهر پویا شهری است که شهروندان پویا و با نشاطی داشته باشد و شهروندان در طول سال نیازمند شادی و نشاط بوده و این‌طور نیست که بگوییم اوقات فراغت منحصر به فصل خاصی از سال می‌شود.