همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت: چند روز دیگر لیگ برتر و ماه‌های آینده لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود و به رغم حساسیت رقابت‌های پیش رو، تیم استقلال در بحرانی‌ترین شرایط خود قرار دارد.

به گزارش ایرنا، وينفرد شفر امروز (چهارشنبه 27 تير) با بيان اين نظر افزود: کادر فنی و بازیکنان عاشقانه به دنبال رساندن استقلال به بهترین شرایط ممکن هستند ولی باید قبول کرد که آماده رقابت‌های پیش رو نیستیم و نیاز به بازیکنان جایگزین داریم.

وی گفت: تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر هنوز نهایی نشده است و درصدی از قرارداد بازیکنانی که به جمع ما آمدند هم پرداخت نشده که نشان می‌دهد شاید گذشت زمان مشکلات را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید آنچه در 10 ماه گذشته ساخته شده در خطر از بین رفتن باشد و با توجه به بالا رفتن انتظارات از تیم، برای ادامه موفقیت نیاز است بازیکنان کلیدی تیم مانند مامه تیام، سرور جپاروف و مجید حسینی قرارداد خود را تمدید کنند.

شفر تاکید کرد که با توجه به استعفای رضا افتخاری از سمت مدیرعاملی باشگاه فعلا مسئولیت تمدید قرارداد با تیام و جپاروف را بر عهده دارد، هر چند که هیچ سمتی در این باره بر عهده او نیست و وی فقط یک مربی است.

وی که در صفحه شخصی خود این مطالب را منتشر کرده است، ادامه داد: در شرایط بحرانی باید قواعد مدیریت بحران را بدانیم و تصمیماتی از روی عصبانیت و هیجان نگیریم بلکه با تمرکز، صداقت و عمل باید کار را پیش برد.

هم اکنون بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه بسر می‌برند که تا 31 تیر ماه ادامه دارد.