همشهری آنلاین: وزیر بهداشت خطاب به پزشکان شرکت‌کننده در سمینار سالیانه فارابی گفت: مهم است که رقابت علمی داشته باشید اما از رقابت‌های بیجا و آزار‌دهنده، پرهیز کنید

  به گزارش همشهري آنلاين، سید‌حسن هاشمی، در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی، تازه‌های چشم پزشکی افزود:برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت‌ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده اند.

او اظهارداشت: آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می‌کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است. اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید.برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد بنابراین باید مراقبت کنید.

وزير بهداشت گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش‌های مهمی به دانشجویان و پزشکان می‌دهند و اگر می‌خواهید که مورد احترام باشید تا می‌توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

هاشمي افزود: فردوسی قرن‌ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد چرا که پول، زور، مقام و منصب، نمی‌تواند نمادی از توانایی باشد.

برچسب‌ها