همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۴ گفت: با توجه به بارش‌های بهاری و برودت نسبی هوا در اردیبهشت ماه،گشت‌زنی و کمک‌رسانی ویژه به آسیب‌دیدگان وکارتن‌خواب‌های سطح منطقه آغاز شد.

سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه 4 با بیان این مطلب گفت: در راستای ارتقاء سطح امنیت و آرامش فکری شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، طرح جمع‌آوری آسیب‌دیدگان و کارتن‌خواب‌ها در روزها و شب‌های بارانی در سطح محلات ۲۰ گانه در دستور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،حسيني با اشاره به این‌که فضای تجمع این افراد در نقاط بی دفاع شهری است، افزود: براي جلوگیری از تجمع این افراد در حاشیه بزرگراه‌ها ، زیر پل‌ها ، بوستان‌های بزرگ و نقاط بی دفاع شهری و ..... تیم های ویژه گشت‌زنی نسبت به جمع‌آوری افراد آسیب دیده و بی‌خانمان با همکاری مراکز درمانی اقدام خواهند کرد.

شهردار منطقه 4 افزود: از شهروندان خواهش می‌شود درصورت مشاهده و حضور این افراد، با شماره ١٣٧ تماس بگیرند تا در کمترین زمان مراتب انتقال این افراد به سامانسراها و مراکز درمانی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، او درباره برنامه‌های مرکز خدمات اجتماعی منطقه در سال‌جاری گفت: کارگاه‌های آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مرکز خدمات اجتماعی منطقه چهار برگزار می‌شود. همچنین این کارگاه ها به صورت دوره‌ای و براي آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره ترک اعتیاد و سالم زیستن بعد از مراحل بهبود از اعتیاد برگزار شد.

برچسب‌ها