همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، اظهار کرد که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در دومین دوره مراسم اهدای نشان امین‌الضرب که امروز ۱۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از جمله امنیت، رفاه، توسعه و آرامش از مردم داریم.

وی افزود: مردم ما همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند ولی‌نعمتان ما هستند. به خاطر این مردم است که ما در دنیا سربلند هستیم و تنها کشور آرام این منطقه هستیم.

ظریف تصریح کرد: به همین دلیل است که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم. همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، مردمی که هیچ گاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: این مردم از ما جلوتر هستند. هم‌چنین بازرگانان ما در روابط با سایر کشورها همواره پیشگام بوده‌اند و در انتقال فرهنگ نیز و مرام ما که به آن افتخار می‌کنیم پیشگام بوده‌اند. نقش کارآفرینان در این کشور برجسته بوده و در آینده هم برجسته خواهد بود. هر آنچه که به مردم نفع می‌رساند و کمک به زندگی مردم است، ماندنی خواهد بود.

در این مراسم در کنار تجلیل از تعدادی از کارآفرینان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تندیس امین‌الضرب اهدا شد.