همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت، پس از بازدید سرزده از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: یکی از بزرگترین بخش‌های NICU کشور در این بیمارستان خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش وبدا، ايرج حريرچي،  با اشاره به بازدید خود از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد گفت: در این بیمارستان تلاش‌های زیادی در راستای اجرای طرح تحول سلامت شد به گونه ای که ظرفیت این بیمارستان دو برابر و ۱۷۵ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت آن اضافه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌های بیمارستانی که در استان لرستان وجود نداشت، بخش شیمی درمانی بود که در این بیمارستان احداث و فعال شده و در حال حاضر ۵ متخصص آنکولوژی در حال فعالیت هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نوسازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، یادآور شد: خوشبختانه نخستین دستگاه MRI بخش دولتی استان لرستان در این بیمارستان نصب شده و به مردم ارائه خدمات می‌دهد همچنین دستگاه‌های سونوگرافی و ماموگرافی در این بیمارستان نصب شده است.

حریرچی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش همکاران مان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اعزام بیمار از لرستان به سایر استان‌های کشور را به حداقل برسانیم و با توجه به فارغ التحصیلان و پزشکان متخصص بومی استان لرستان، نیازی به اعزام بیماران به سایر استانهای کشور، نداشته باشیم.