همشهری آنلاین: رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون فردا (دوشنبه) جلسه فوق العاده ای برای بررسی حادثه ساختمان پلاسکو با حضور مسوولان وزارت کشور، راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران تشکیل می دهد.

به گزارش ايرنا،‌ محمدرضا رضایی کوچی به دستور رییس مجلس به کمیسیون عمران، بهداشت و درمان و اجتماعی برای ورود و بررسی به موضوع پلاسکو اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع پلاسکو با توجه به ماموریتی که رییس مجلس به این کمیسیون داده است به طور فشرده در حال بررسی است.

وی افزود: گزارش مقدماتی کمیسیون عمران مجلس درمورد حادثه پلاسکو در موضوعاتی همچون شرح واقعه، وضعیت امداد و نجات، زمینه های منجر به حادثه و میزان آمادگی برای مدیریت بحران در حال آماده شدن است که در نخستین جلسه علنی مجلس قرائت می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:گزارش نهایی و تکمیلی کمیسیون عمران پس از بررسی های کارشناسی تهیه و به مجلس ارائه می شود.

رضایی از بازدید روز گذشته خود از محل حادثه پلاسکو به همراه جمعی از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: پس از بازدید جلسه ای با دستگاه های مسئول همچون وزارت کشور، ستاد مدریت بحران و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد که این در جلسه همه دستگاه ها گزارشی از نحوه امدادرسانی ارایه کردند.

وی تاکید کرد: دستگاه های امدادی نیز حضور خوبی در صحنه حادثه دارند و به خوبی به سانحه دیدگان کمک رسانی می کنند.
رییس کمیسیون عمران مجلس در پایان شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.