همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی گفت: مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش‌های والای الهی - انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.

به گزارش ایرنا علی لاریجانی با ارسال پیام خطاب به روسای مجالس کشورهای جهان، افزود: بسیار خرسندم زاد روز خجسته و باشکوه کلمه حق خداوند، پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به جناب عالی و نمایندگان محترم پارلمان و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

وی ادامه داد: آموزه‌ها و تعالیم پیامبران الهی نوید دهنده صلح و عدالت، فلاح و رستگاری جامعه انسانی است که جهان کنونی بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

لاریجانی تصریح كرد: معتقدم اصل تعامل و گفت‌وگوی پیروان ادیان الهی جهت نیل به آرمان‌ها و اهداف والای پیامبران بزرگی مانند حضرت عیسی (ع) اجتناب ناپذیر است. در این راستا نمایندگان ملت‌ها در مجالس و پارلمان‌ها از نقش و جایگاه حایز اهمیت فروانی برخوردارند و مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش های والای الهی - انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، در پایان این پیام آمده است: فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیم مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات، سربلندی و عزت روزافزود جناب عالی، سعادت و بهروزی دولت، ملت و پارلمان آن کشور را از خداوند متعال مسالت دارم.