همشهری آنلاین: تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در رقابت‌های جهانی ایتالیا با کسب هفت مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی تیمی در استایل لوکیک دست یافت.

به گزارش روابط عمومي فدراسیون ورزش‌های رزمی، مسابقات جهانی کیک بوکسینگ از 17 آبان به میزبانی ایتالیا آغاز شد و روز شنبه به پایان رسید. تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ ایران با هشت ورزشکار در بخش لوکیک شرکت کرد و قهرمان شد.

در روز پایانی این پيكارها، محمدجواد حیدری در وزن 60- کیلوگرم که با پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای فرانسه و آرژانتین راهی فینال شده بود، از سد حریف کانادایی خود گذشت و نخستین طلای تیم ایران را به دست آورد.

علی فرج‌زاده در وزن 5/63- کیلوگرم با شکست حریفی از آرژانتین در فینال به مدال طلا رسید.

همچنین ابوذر لرستانی در سه راند طلای وزن 71- کیلوگرم مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKF را كسب كرد. لرستانی برای رسیدن به فینال از سد حریفان فرانسوی و پرتغالی گذشته بود.

سجاد قربانی در 75- کیلوگرم در مقابل حریفی از کشور فرانسه قرار گرفت و پس از سه راند مبارزه توانست چهارمین مدال طلا را کسب کند. او هم برای راه‌یابی به فینال حریف لهستانی را شکست داد.

علی تکلو نماینده وزن 86- کیلوگرم مقابل حریف فرانسوی پیروز شد و ایران را به یک مدال طلای دیگر رساند. وی برای رسیدن به فینال از یک قرعه استراحت و پیروزی بر حریف پرتغالی بهره برد.

در وزن 91- کیلوگرم سینا کریمیان حریف لهستانی را با مدال نقره بدرقه کرد تا گردن‌آویز طلا به نام او ثبت شود.

جعفر احمدی، کاپیتان ایران در وزن 90+ ورزشکاری از لهستان را برد و هفتمین طلای کاروان ایران را کسب کرد.

در نخستین روز مسابقات هم جواد شهبازی در وزن 81- کیلوگرم بعد از باخت به حریف پرتغالی صاحب مدال برنز شد.

در این رویداد مصطفی سالاریان به عنوان سرمربی، امیر مصدق به عنوان مربی و یاشار میردامادی به عنوان داور تیم ایران را همراهی کردند.