معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه لایحه مدیریت شهری در آستانه بررسی و ارسال به مجلس شورای اسلامی است، گفت: ما انتظار داریم نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، این لایحه را با دقت و ظرافت مورد رسیدگی قرار دهند.

ناصر اماني‌تصريح كرد: اگر لايحه مديريت شهري با حمايت مجلس به تصويب برسد، براي نخستين بار مي‌توانيم شاهد ايجاد يك مديريت يكپارچه شهري در كلانشهرهاي كشور باشيم.

معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران با ابراز تأسف از اينكه هنوز در شهر تهران نقشه واحد و تونل مشترك تاسيسات شهري نداريم، افزود: هم‌اكنون با هر حادثه و مشكلي همانند فرونشست‌ها، شاهد هستيم كه همه سازمان‌ها مسئوليت را به هم پاس داده و يكديگر را مقصر جلوه مي‌دهند. معاون شهردار تهران در ادامه با بيان اينكه ما نگران بعضي از احكامي كه در برنامه ششم توسعه آمده هستيم، اعلام كرد:

بخشي از اين لايحه، منابع پايدار درآمدي شهرداري‌هاي كلانشهرها به‌ويژه تهران را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.اماني با اشاره به ديدارهاي اخير اعضاي شوراي شهر و شهردار تهران با نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، گفت: اين ديدارها را بايد به فال نيك بگيريم و اميدواريم اين جلسات با توافقات مؤثري همراه باشد.