مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه یکی از وجوه تمایز مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب با سایر نمایشگاه‌ها تنظیم تقویم نمایشگاهی آن است، گفت: تقویم نمایشگاهی این مجموعه به‌زودی منتشر خواهد شد.

سيدمحمد سيدي در نشست خبري افزود: برگزاري نمايشگاه در3عرصه ملي، بين‌المللي و تخصصي را در دستور كار داريم. وي با بيان اينكه به‌دنبال آن هستيم كه برخي كشورهاي همسايه نيز نمايشگاه‌هاي خود را در مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب برگزار كنند، تصريح كرد: تا پايان سال‌جاري برگزاري 16نمايشگاه در مجموعه شهر آفتاب تعريف شده است.

سيدي با اشاره به برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت چوب، ماشين‌آلات، ابزار، يراق‌آلات و تجهيزات وابسته خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه از پانزدهم تا نوزدهم شهريور‌ماه در مجموعه نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب برگزار خواهد شد. وي در ادامه با اشاره به آماده بودن زيرساخت‌ها در مجموعه شهر آفتاب عنوان كرد: در تلاش هستيم مجموعه را در يك بازه زماني 3 تا 5 ساله تكميل كنيم. سيدي درخصوص انتقادات مطرح شده درباره گراني واگذاري غرفه‌هاي نمايشگاه نيز گفت:

تعرفه‌ها براساس يك جدول تعيين شده و در چارچوب ضوابط و مقررات اجرايي مي‌شود. مديرعامل مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب با اشاره به تجربه موفق برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران افزود: درخصوص ارائه مدهاي مختلف حمل‌ونقل عمومي در نمايشگاه كتاب؛ مترو موفق به كسب بالاترين امتياز شد.

همچنين بايد اعلام كنم كه متروي شهر آفتاب در زمان برگزاري نمايشگاه چوب فعال خواهد بود. وي درباره برگزاري نمايشگاه مطبوعات در شهرآفتاب نيز گفت: براي برگزاري نمايشگاه مطبوعات تاكنون تقاضا و درخواستي دريافت نكرده‌ايم. سيدي با اشاره به دستور شهردار تهران مبني بر تسريع در توسعه مجموعه شهر آفتاب تأكيد كرد: رايزني با سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي براي توسعه مجموعه و ساخت فاز دوم را آغاز كرده‌ايم.