تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

مهدی صباغ‌زاده: براساس آمار و مقایسه فروش فیلم‌ها در اکران ماه مبارک رمضان سال۹۴ با اکران امسال، می‌توان گفت شاهد رشد مخاطبان سینما بوده‌ایم.

طرح اكران از افطار تا سحر چند سالي است كه به اجرا درمي‌آيد. در ايام ماه مبارك رمضان و در ساعاتي كه مردم روزه‌دار هستند، ميزان استقبال از سينماها بسيار پايين است. كلا ما سال‌هاي طولاني است كه سئانس‌هاي صبح و حتي عصر را از دست داده‌‌ايم ولي در ايام ماه مبارك رمضان اين خلوت‌شدن سينماها در سئانس‌هاي صبح و عصر به اوج خود مي‌رسد. مردم روزه‌دار در اين ساعت‌ها خيلي در حال و هواي فيلم ديدن نيستند و چراغ سينما‌ها عملا پس از افطار است كه روشن مي‌شود. خوشبختانه آشتي مردم با سينما كه از ابتداي امسال شاهدش بوديم، همچنان امتداد يافته است.

  • نويسنده و كارگردان سينما