همشهری آنلاین: وزیر کار از حذف یارانه ۲ میلیون نفر تا پایان مرداد خبر داد و گفت: چنانچه اشتباهاتی در حذف یارانه برخی افراد وجود داشته باشد برمی‌گردانیم و به سمت اجرای قانون مجلس حرکت می‌کنیم.

مهر نوشت: علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: چنانچه بخواهیم جامعه رو به جلو و متحولی داشته باشیم، نیاز است که در حوزه فرهنگ اقدامات اساسی انجام دهیم و فرهنگ نقش مهمی در تحول اجتماعی دارد و بر همین اساس نیاز داریم که سیاست گذاری و برنامه ریزی جدی در جامعه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته در مورد فرهنگ سازی با صدا و سیما تفاهمنامه‌ای به امضا رسیده و باید با رسانه ها و مطبوعات و وزارت ارشاد نیز با انعقاد تفاهمنامه اهداف فرهنگی خود را پیش بریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برخی ارزش ها در حال حاضر منفعل شده و کارایی لازم را ندارند، گفت: به دلیل عدم کارایی برخی از ارزش ها در جامعه امروز ناهنجاری هایی بروز پیدا کرده که به همین دلیل باید برای رفع این مشکلات و نیازهای جامعه ارزش ها احیاء شوند.

ربیعی با تاکید بر اینکه وضعیت کار در جامعه مناسب نیست، اظهار داشت: در حوزه بهره وری از نیروی کار نیاز به تحول شگرفی داریم به طوری که با وضعیت فعلی نمی توانیم با دنیا رقابت کنیم.