انتشار بوی تعفن در فضای ساختمانی در شمال پایتخت، کارآگاهان، ‌قاضی جنایی و آتش‌نشانان پایتخت را ۳ ساعت سر کار گذاشت.

در شرايطي كه به‌نظر مي‌رسيد بوي تعفن به‌خاطر وجود جسدي در آپارتمان باشد، معلوم شد كه بوي تعفن ناشي از گوشت‌هاي فاسد شده است.ساعت 23يكشنبه اهالي ساختماني در شمال پايتخت با پليس تماس گرفتند و گفتند كه بوي تعفني در فضاي ساختمان پيچيده و احتمال دارد جسدي داخل يكي از واحد‌هاي آپارتماني باشد. به‌دنبال اين تماس مأموران كلانتري راهي آنجا شدند و موضوع را به بازپرس سيدسجاد منافي آذر كشيك جنايي اطلاع دادند.

با دستور قاضي مأموران به بررسي در ساختمان پرداختند تا اينكه مشخص شد بوي تعفن از داخل يكي از آپارتمان‌هاست. به گفته همسايه‌ها صاحب اين آپارتمان اقامت آمريكا داشته و از مدتي قبل به اين كشور رفته بود. با توجه به مرموزبودن ماجرا مأموران مجددا با بازپرس تماس گرفتند و او اين بار دستور داد تا با شكستن قفل در وارد آپارتمان شوند.

از سويي تيمي از آتش‌نشانان پايتخت راهي آنجا شدند و بعد از گذشت 3ساعت آنها وارد آپارتمان شدند و بعد از جست‌وجو معلوم شد كه يخچال خانه ازكارافتاده و همه گوشت و مرغ و مواد غذايي كه داخل يخچال فريزر بوده، فاسد شده است. بدين‌ترتيب با افشاي حقيقت، ترس و نگراني اهالي ساختمان از وجود جسدي در آنجا پايان يافت.