همشهری آنلاین: اورژانس شرکت شهر سالم از نخستین ساعات برپایی نمایشگاه قرآن تا پایان این نمایشگاه به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی می‌پردازد.

دکتر حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت و گو با خبرنگار "تهران سما" با اشاره به برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در ایام پرفیض و برکت ماه رمضان توسط شهرداری تهران، گفت: برپایی رخداد مهم نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس، اصلی ترین برنامه های این ماه است که به واسطه حضور مشتاقانه و پرشور جمعیت در این نمایشگاه تمهیدات خاص و ویژه بهداشتی و درمانی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 آغاز و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، 3 دستگاه آمبولانس مجهز به همراه 10 نفر پزشک و تکنسین اورژانس در 3 نقطه نمایشگاه قرآن کریم به ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان بازدیدکننده از نمایشگاه خواهند پرداخت.

غفاری اظهار داشت: به لحاظ اهمیت سرعت در کار اورژانس و به علت وسعت نمایشگاه و سختی جابجایی آمبولانس ها در چنین محوطه ای، یک دستگاه موتورآلانس نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین پایگاه دائمی اورژانس شرکت شهر سالم نیز با ظرفیت 4 تخت بستری موقت و امکانات دارویی لازم، آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برگزاری برنامه شب های شیدایی در باغ موزه دفاع مقدس و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان گفت: این ویژه برنامه از ابتدای ماه رمضان و از ساعت 21شروع و تا پایان ماه ساعت 1 بامداد ادامه دارد که به منظور پوشش این برنامه نیز اورژانس شرکت شهر سالم 2 دستگاه آمبولانس به همراه 2 نفر تکنسین اورژانس را به محل برنامه اعزام می کند.

غفاری در پایان گفت: برنامه های ورزشی جام فوتسال کارکنان و کارگران و مدیران شهرداری تهران از دیگر برنامه های تحت پوشش خدماتی اورژانس شرکت شهر سالم است.