تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده سریال ماه رمضانی «گاهی به پشت سر نگاه کن» پیش از پخش مجموعه‌اش خطاب به بینندگان این سریال گفت: در «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیشتر به فضایل انسانی و معنویت پرداخته‌ایم.

به گزارش ايسنا؛ علی انصاریان با اعلام اینکه از ابتدا قرار نبود «گاهی به پشت سر نگاه کن» پخش ماه رمضانی داشته باشد خاطرنشان کرد: در این مجموعه به اِلمان‌های ماه رمضان که در همه فیلم و سریال‌ها معمول است پرداخته نشده و بیشتر به معنویات پرداخته‌ایم؛ به عنوان مثال ما در «گاهی به پشت سر نگاه کن» لحظه‌های افطار و سحر و زولبیا، بامیه و آش نداریم؛ چراکه از همان ابتدا هم قرار نبود کار برای ماه رمضان ساخته و پخش شود.

وی سپس از پخش رمضانی سریال «گاهی به پشت سرنگاه کن» اظهار رضایت کرد و گفت: امیدوارم این سریال بتواند در زمان پخش موفق شود.

تهیه‌کننده سریال مازیار میری در پایان اعلام کرد: تصویربرداری سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مدت‌ها پیش به پایان رسید و این سریال هم اکنون در حال تدوین و صداگذاری همزمان است.

به گزارش ایسنا، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و همچنین توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال را محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی و کارگردانی آنرا مازیار میری بر عهده داشتند.

امین تارخ و محمد متوسلانی، هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی زاده، مسعود سخایی و نگار حسن زاده از بازیگران سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

این مجموعه خانوادگی ماه رمضان امسال از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.