همشهری‌آنلاین: دهمین شماره ماهنامه قلک -ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال- اول اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک، از این شماره، خانواده‌ها می‌توانند فایل صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را از گوشی‌ تلفن همراه برای فرزندانشان پخش کنند.

استفاده از نرم‌افزار واقعیت افزوده ماهنامه قلک برای پخش شنیداری محتوای داخل مجله، رایگان است و شیوه‌ی استفاده از آن بسیار ساده است که در صفحه‌ی شناسنامه‌ نشریه و وبسایت قلک توضیح داده شده‌است. فایل صوتی داستان‌ها و شعرها با موسیقی همراه است که توسط صداپیشگان حرفه‌ای حوزه‌ی کودک طراحی و تولید شده است.

همکاران این شماره‌ی قلک در بخش داستان عبارتند از: مجید راستی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، مژگان کلهر و عزت‌اله الوندی و در بخش شعر سعیده موسوی‌زاده، ناصر کشاورز، طیبه شامانی و روجا صداقتی با این شماره قلک همکاری کرده‌اند. سارا تبریزی و ندا عظیمی طراحان بخش بازی و سرگرمی و آشپزی این شماره قلک هستند.

در بخش تصویر فاطمه مددی، نداعظیمی، مهدیه صفایی‌نیا، مریم خلج، انیس تبرّایی، علی محمدی، گلنار ثروتیان و لاله ضیایی و در بخش عکس نیز نینا تقی‌زاده با قلک همکاری کرده‌اند.

مریم خلیل‌زاده، تصویرگر جلد دهمین شماره‌ی قلک است که استفاده از حمل و نقل عمومی شهری را به تصویر کشیده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول قلک امیر لعلی، سردبیر آن علی‌اکبر زین‌العابدین، مدیر هنری، مهدیه صفایی‌نیا، کارشناس شعر، ناصر کشاورز و کارشناس داستان ماهنامه قلک حدیث لزرغلامی است.

دهمین شماره قلک در 36 صفحه رنگیِ گلاسه و با قیمت 5000 تومان در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی و کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل تهیه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توئانند به وب‌سایت www.qollak.ir مراجعه کنند.