همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و تکریم مقام مادر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان صبح امروز در مسجد سیدالشهدا ستاد این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی گفت: امیدواریم در سالی که به عنوان سال همدلی و همزبانی نام گرفته است همه دلها پیوند داشته باشند و همه همزبان و همراه در جهت پیشبرد اهداف کشور تلاش کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: سه نوع مدل حکومتی در دنیا وجود دارد که نوعی از آن بر مبنای تحکم، زور و سلطه است که در گذشته وجود داشته و در حال حاضر هم وجود دارد و مدل دیگر حکومت که شعارهای زیبایی دارد اما اهداف دنیایی دارد و هدف آن تسلط عده کمی از مردم بر عده زیادی از آن‌هاست که نمونه آن را در آمریکا شاهد هستیم که یک درصد مردم بر 99 درصد حکومت می‌کنند و شعار دموکراسی هم سر می‌دهند. اما نوع سوم حکومت حاکمیت الهی است که پایه آن بر پیوند بین مردم و حاکمیت است و حاکمین آن دستورات خداوند را بر مردم اعمال می‌کنند که حاصل آن همدلی و همزبانی است که ما افتخار می‌کنیم حکومت ما از این مدل حکومتی نشات گرفته است و مقام معظم رهبری به جهت ضرورت و حکمت امسال را به عنوان سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری نموده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و شهید سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: در سبک زندگی اسلامی استفاده از الگوها برای رشد اهداف انسانی و اجتماعی تاکید شده است و خداوند در قرآن پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت ابراهیم(ع) را به عنوان اسوه و الگو معرفی نموده است و شهید صیاد شیرازی که یکی از افتخارات ارتش و کشوراست می‌تواند مورد استفاده همه ما قرار گیرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: ما بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم ولی در میدان دیپلماسی و مذاکره حضور داریم و حرف منطقی خود را به کرسی می‌نشانیم و امروز دنیا فهمیده است که برخورداری از انرژی هسته‌ای حق ما است.

حجت الاسلام انصاری در پایان حمله نظامی عربستان به یمن را محکوم کرد.