همشهری آنلاین: معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایدئولوژی، رهبری و داشتن روحیه خودباوری در مردم سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش ایرنا، سردار علی شادمانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده و جانشین قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی هیچ حادثه ای به اندازه پدیده انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر دین، عزت، شرف و آرمان های سیاسی و ارزشی این ملت تاثیر گذار نبوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی آنچنان تاثیر عمیق در کشور، منطقه و دنیا معاصر گذاشت که شدت اثر این انقلاب دنیا را متحیر و تحت تاثیر قرار داد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان دو پدیده بی نظیر دارای سه وجه مشترک از جمله ایدئولوژی که همان اسلام ناب، رهبری همان ولایت فقیه و خودباوری و روحیه ملی در مردم بود.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در پرتو ایدئولوژی، اسلام ناب محمدی (ص) جایگزین اسلام تحمیلی و آمریکا در ایران اسلامی شد افزود: همچنین در پرتو این انقلاب عظیم عناصری همچون جهاد، مسوولیت پذیری، آزادگی، استقلال خواهی و خود باوری احیا شد.

شادمانی ادامه داد: مردم ایران در سایه اسلام ناب محمدی (ص) مجاهدت را پیش گرفتند و توانستند از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین امروز کشورهای آزادی خواه جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی توانسته اند در مقابل دشمنان به پیروزی برسند.

وی وحدت را مهمترین عامل آرامش و امنیت منطقه خواند و افزود: خوشبختانه امروز در سایه انقلاب اسلامی در همه جای ایران وحدت در بین همه اقوام قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده و جانشین قرارگاه منطقه ای قدس نزسا امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان سپاه استان های هرمزگان و کرمان، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده اهل سنت استان در مجلس خبرگان رهبری، شماری از مسوولان استانی، علما و روحانیون شیعه و سنی، معتمدان و بزرگان طوایف استان در ستاد تیپ 110 سلمان نیروی زمینی سپاه زاهدان برگزار شد.

در این مراسم، سردار ˈمحمد مارانیˈ به عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و سردار ˈامان الله گشتاسبیˈ به عنوان جانشین فرمانده این قرارگاه معرفی و از زحمات سردار منصوری و سردار مرتضوی قدردانی شد.

برچسب‌ها